Star Wars Outlaws va fii un joc cu peste 300 de ore de gameplay

Ubisoft reacționează la îngrijorările că Outlaws va fi un alt Assassin’s Creed Valhalla.

Ubisoft are o înclinație pentru a face jocuri lungi. Potrivit HowLongtoBeat, o rulare completistă în Assassin’s Creed Valhalla poate dura până la 143 de ore , iar unii fani sunt îngrijorați că Star Wars Outlaws ar putea fi mai mult la fel.

Preocupările provin dintr-un interviu recent care confirmă că o planetă Star Wars Outlaws va cuprinde „două până la trei zone” din Assassin’s Creed Valhalla. Una dintre principalele critici la adresa Valhalla a fost că s-a simțit plin de conținut pe care mulți jucători l-au simțit dezamăgitor, ceea ce a fost exemplificat prin numărul mare de pictograme pe hărți – un element de bază Ubisoft.

Vorbind cu IGN în timpul Comic-Con-ului din San Diego , directorul de creație Julian Gerighty și directorul narativ Navid Khavari au abordat întrebarea a ceea ce consideră ei a fi „prea mare” în Star Wars Outlaws. Gerighty a răspuns că „prea mare este un joc pe care oamenii nu reușesc să-l joace, să se bucure și să-l termine”.

„Obiectivul nostru este să aducem oamenii într-adevăr într-o aventură foarte densă, bogată, aventură în lume deschisă, pe care o pot explora în propriul ritm”, a spus Gerighty. „Deci nu este absolut un RPG epic de neterminat de 200 sau 300 de ore. Acesta este un RPG de acțiune și aventură foarte concentrat, care va duce oamenii la o plimbare și este foarte ușor de gestionat.”

Khavari a adăugat că Ubisoft dorește ca jucătorii să „experimenteze călătoria lui Kay Vess”.

„Am vorbit mult despre asta în echipă este că da, construim lumi deschise, construim orașe și cantine pline de viață și câmpii larg deschise, dar încercăm întotdeauna să ne apropiem de asta dintr-un loc al caracterului, dintr-un loc al poveștii și realizând că aceasta ar putea fi prima intrare a lui Kay Vess pe o planetă precum Toshara pe care am creat-o.

Prezentat ca o aventură din Războiul Stelelor în lume deschisă, în care Kay Vess este un ticălos nou creat, Star Wars Outlaws va permite jucătorilor să exploreze mai multe lumi, să navigheze în politica sindicatelor criminale din galaxie și să-și asume misiuni de la Jabba the Hutt (sau pur și simplu să-l trădeze, după care celebra vânătoare răzbunătoare îi va trimite pe vânători de recompense ) .[Star Wars Outlaws] nu este absolut un RPG epic de neterminat de 200 sau 300 de ore

Star Wars Outlaws a fost dezvăluit pentru prima dată în timpul Summer Game Fest și, ulterior, prezentat mai în detaliu la San Diego Comic-Con, cu Ubisoft discutând despre procesul de creare a unui Tatooine complet explorabil și tachinând un fel de rol pentru mâncare.

Încă nu am avut ocazia să încercăm noi înșine Star Wars Outlaws, așa că nu este clar în ce măsură va semăna cu un joc tipic Ubisoft. Cu toate acestea, Khavid a sugerat că de data aceasta nu va fi atât de plin de icoane.

„Cred că treaba noastră este să ne asigurăm că jucătorul își organizează experiența în funcție de dorințele lor”, a spus Khavid. „Acesta este unul dintre marile plusuri cu un joc open world este agenția jucătorului. Deci, dacă ne facem treaba corect, va fi atât de dens și atât de bogat, cu diferite distragere a atenției, încât nu va trebui să ne bazăm pe atât de multe indicații de UI pentru ei.”

Star Wars Outlaws este programat să fie lansat în 2024.